نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2530
-
الف
+

نقش آفرینی «کورش سلیمانی» در سریال «بچه مهندس 4»

«کورش سلیمانی» ، به جمع بازیگران فصل چهارم «بچه مهندس» پیوست و مقابل کمره رفت.

به گزارش آی فیلم 2، با ادامه تصویربرداری «بچه مهندس ۴» به کارگردانی «احمد کاوری» در تهران،«کورش سلیمانی» نیز به این پروژه اضافه شد.

«سعید سعدی»، تهیه‌کننده سریال «بچه مهندس ۴»، ضمن اعلام خبری درباره روند تولید پروژه گفت: «تاکنون حدود ۵۵ درصد از تصویربرداری به پایان رسیده و گروه در تلاش است که سریال هر چه زودتر برای نشر از آماده شود.»

وی افزود: «گروه در حال حاضر در لوکیشن میدان هوایی سپهر مصروف تصویربرداری است و کورش سلیمانی نیز به جمع بازیگران سریال اضافه شده است.»

ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، محمدرضا رهبری، مهشید جوادی، عبدالرضا اکبری، سهند جاهدی، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، شیوا خسرومهر، عزت‌الله مهرآوران، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی و امید روحانی بازیگرانی هستند که تا به امروز مقابل کمره سریال جدید احمد کاوری رفته‌اند. قرار است در روزهای پیش رو بازیگران دیگری نیز به این پروژه اضافه شوند. 

«کوروش سلیمانی» متولد سوم اسد (مرداد) ۱۳۵۲ در کرمانشاه؛ بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون ایران و کارگردان تیاتر است.

وی که تحصیلات دانشگاهی خود در رشته تیاتر را تا مقطع ماستری به انجام رسانده است، فعالیت بازیگری خود در تیاتر و تلویزیون را از سال ۱۳۷۰ از شهر کرمانشاه و فعالیت خود در سینما را از سال ۱۳۷۸ با فلم متولد ماه مهر آغاز کرد.

سلیمانی از سالهای نخست فعالیت هنری خویش _ اوایل دههٔ هفتاد _ تاکنون در ده‌ها نمایش، فلم سینمایی، سریال تلویزیونی، تله تیاتر و فلم تلویزیونی بازی کرده ‌است.

از آغاز دهه نود، کورش سلیمانی در کنار بازیگری و بعد از کسب تجربیات دانشگاهی و جشنواره ای در دهه هشتاد، به کارگردانی حرفوی تیاتر نیز می‌پردازد.

وی در فلم های متولد ماه مهر، اتوبوس شب،یک گزارش واقعی، روزهای زندگی، دوچ، تیغ و ترمه و سریال های نرگس ، فاکتور هشت، سی‌امین روز تله‌فلم آواز مردمان خوب، پیدا و پنهان ،آسمان من ،وارش، خواب‌زده و ایلدا هنرنمایی کرده است.

گفتنی است سریال «آسمان من» با هنر نمایی «کوروش سلیمانی» پیشتر برای مخاطبان فارسی زبان شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

در پیوند با ایان خبر بخوانید :

همه چیز درباره «وارش» جدیدترین سریال صدا و سیمای ایران؛ از بازیگران تا داستان

خبرهای جدید از سریال «بچه مهندس 4»

«روزبه حصاری» در «بچه مهندس ۴» حضور ندارد؟!

«عبدالرضا اکبری» بازیگر «بچه مهندس4» شد

فلمبرداری «بچه مهندس4» با کارگردان جدید آغاز شد

م ا 

 

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

فکر می کنین برای چی وقتی فصل ۳ تموم شد بینندگان عزیز در خواست فصل ۴ را کردند به خاطر آقای روزبه حصاری